Grand Theft Auto Web - Grand Theft Auto III;
Menü;
Cheat kódok:

Játék közben használhatod az alábbi kódokat:

anicesetofwheels        Láthatatlan autó
bangbangbang           Minden autó megsemmisítése
boooooring               Játék gyorsítása
chittychittybb          Repülo jármu
cornerslikemad          Könnyebben irányítható jármu
gesundheit               100% egészség
giveusatank             Tank (Rhino) megjelenik
gunsgunsguns            Minden fegyver
ifiwerearichman         Többb pénz
ilikedressingup          Külso megváltoztatása
ilikescotland             Felhos idojárás
ilovescotland             Esos idojárás
itsallgoingmaaad         Orült gyalogosok
madweather             Szupergyors játék
morepoliceplease        Magasabb "Wanted"-szint
nastylimbscheat         Véresebb játék
nobodylikesme           Támadó gyalogosok
nopoliceplease           Alacsonyabb "Wanted"-szint
peasoup                  Ködös idojárás
skincancerforme        Tiszta idojárás
timeflieswhenyou        Gyorsabban telik az ido
weaponsforall           Egymással harcoló gyalogosok

Tippek, trükkök:

Van egy kocsis küldetés (olyasmi, mint ami a Tolvajtempó címu
filmbe volt), ahol kocsikat kell
begyujteni, ami a falon ki van írva egy táblára, persze nem idore (még
szerencse) :P ! Ez a PaY
'N' Spray-nél van a 3. szigeten, gáttal pont szembe kb.!

Élet növelése 100 fölé:
Nagyon egyszeru! :P Amikor prostikat látunk az utcákon, akkor álljunk
melléjük az autóval, és várjuk meg még beszállnak! Ezek után nincs más
dolgunk, mint elmenni egy füves helyre! Fontos hogy ne soakt idozzünk
a szállítással, mivel minden percben levesz tolünk egy dolcsit! Amint
elvittük egy füves helyre beindul a móka, és már növekszik is az
életünk! A max élet csak 125 lehet! Tipp: A menet után szálljunk ki a
kocsiból, és lojük agyon a prostit, és ekkor visszakapjuk az
elvesztett pénzt!

Telefonos küldetések:
Azt ajánlom mindig ezzel kezdjetek, mert a végén nehéz lesz
megcsinálni, mikor már mindenki vadászik rád! :P

Néhány kocsi leírása:
Amikor lesz egy olyan küldetés valahol a 2. szigeten, ahol majd a
Kolumbiai bandakocsit kell szerezni, akkor ott én nem tudtam, hogy
melyik kocsi is az... Most már rájöttem, hogy egy nagy dzsip, ami
kékes, és fehéres, szürkés színu, és az építkezésnél lehet
megtalálni... Szintén egy ilyen küldetésben kell szerezni egy Yardie
Lobo nevu autót, ami a Jamaikaiak bandaautója! Az egy leopárdcsikos
kocsi belülrol, ami hasonlít az Idaho nevu autóra!
Esperanto: Szerintem a leghosszabb autó az összes közül... könnyu
megtalálni!
Cabbie: az öregebb fajta TAXI!

Rejtett csomagok:
Nos bárki bármit mond a csomagok nem adnak plusz küldetést, de
igazából ezt nem tudom biztosan, mert nem sikerült mind a 100-at
összeszednem, csak 76-ot (eddig :P)! Minden tizedik csomag után kapunk
egy fegyvert, vagy páncélt a búvóhelyünkre! Érdemes oket keresgélni,
még a játék kezdeténél, hogy legyen egy kis plusz fegyverünk is! 10
csomag esetén a pisztolyt kapjuk, 20 csomagnál az Uzit, 30-nál
sörétes, 40-nél gránátok, 50-nél páncél, 60-nél molotovkoktélok,
70-nél AK-47-est kapunk!

Néhány csomag helye:
Van az elso szigeten a második szigetre vezeto hídnál a fal mögött!
Van a telefonfülkénél ahol a telefonos küldetést lehet elvállalni a
bokrok közt! Van egy Luigi sex klubja tetején is egy, ahonnan tovább
lehet ugrani, és ott is lesz egy! Van a Triádok területén az
utcazugokba (minden kis lyukba nézzetek be :P)! Van egy pár a
hajókikötobe is! Van ott is ahol Salvatore villája van és onnan kijove
pont szembe van egy ugrató! Ott leugratva is kell lennie egynek! Van
egy a Triádok területénél, ahol fel lehet menni a tetore... (telefonos
küldetésbe itt lenn kapjuk meg a lángszórót, és utána csak menjünk
fel..:P)! Van szinte az összes teton, ahová fel lehet menni! :P Van a
Reg Light Distirct-en ahol egy nagy beablakozott helyiség van! Odabent
is van egy! Szinte az összes szigeten mindig van a Metró lejáratokban!
:P És van egy 8-ball muhelyénél is egy (alagútba be kell menni, és 4
csöves között lesz; ha a csöveseket megöljük akkor molotovkoktél-okhoz
jutunk, mivel zöld piásüveget szorongatnak a markukban! :P Ide
bármikor visszajöhetünk, ha kedvünk tartja, vagy szükségünk van egy
kis koktélra! :P)! Tipp: Az elso pályán ha beírjuk a chittychittybb
cheatot, akkor a 2. szigetre át tudunk repülni, csak egy küldetést sem
tudunk csinálni, mert elvileg még nem jutottunk át! :P Második
szigeten van az építkezésen ketto is (nézzünk be az építendo épületbe
is :P)! Van szintén a Metró lejáratoknál (menjünk le)! Van szinte az
összes "kikötobe", ahol a hajókba kell majd beszálnunk (mólóknál; jól
nézzünk szét :P)! Van egy a yakuzák területén a templomok környékén és
egy átjárón (a két járda közt, ahol a Metro lejárata van!)! Van egy a
Bedford Point-ba, a dozsonál, ahová majd el kell szállítanunk egy
embert...! Van egy egy parkolóba (azért minden parkolóba nézzünk be
:P)! Vannak földalatti parkolók is! Oda is nézzük el néha..:P! Van egy
a vízen is, (csónakkal közelítheto meg, a vízbe van egy
szikla-kiemelkedésnél!)! Van egy Stadionnál (menjünk fel a
lépcsokön!)! Van a yakuzák területén lévo helyeken, ahol az üveget be
kell törni, és fel kell menni az emeletre! Van a rendorségen is egy,
ott, ahol az egyik küldetésben ki kellett szabadítani egy yakuzát! Van
egy a Múzeumnál is (ha nem találod, akkor csinálj egy-pár TAXI-s
küldetéseket, szinte mindig kérnek fuvart oda!)! A harmadik szigeten
ismét sok csomagot találhatunk...Van egy pár a repülotéren! Jól járjuk
körbe az egészet! (Ugye már nem is kell említenem a Metró lejáratokat!
:P) Van egy pár a Cedar Grove nevu helyen! Ez a hely telivan
kolumbiaiakkal, és azt hiszem akkorra már nem a kedvenceink közé
tartoznak, ugyhogy vigyázzunk magunkra (nézzünk be az összes házhoz)!
:P  Van egy pár a Cochrane Dam-nál, ez a gát...! Itt van ketto nem
tudom mi (kupolás építmény!), oda behajtva (szuk a hely, inkább
gyalogmenyünk) és ott lesz az egyiknél! Ide írnám a le-felnyíló hidat
is! Szálljunk ki a kocsiból, és ugorj fel rá, aztán a kocsiról a híd
közepén húzódó egyenes betonra! Mikor felemelkedik a híd elérhetjük az
ott lévo csomagot! Pike Creek-ben van egy nagycsomó csomag, és szinte
minden helyre le kell ugrani! Ezenkívül itt van egy nagycsomó hely
ahová leugorva molotovkoktél-okat, lángszórót vehetünk! (Ilyen hely a
rendorség mögött elhajtva bejuthatunk egy egyenes szuk helyre és ott
lemenve ott lehet majd venni egy pár cuccot! Van csomag még a gát
alatt lévo helyen, az épület sarkánál...! A Cedar Grove nevu helynél
le lehet kanyarodni egy -nem is tudom- ott a gát mentén lévo helyre
ahol egy nagy lépcson felmenve kaphatunk egy jó kis fegyvert! A másik
ilyen nagy lépcson felmenve egy csomagot találhatunk!

Mire jó a 'hidden pacgage'?
A save helynél a következo bonuszok lesznek :
0/100 pacgage   - baseball üto
10/100 packages - pisztoly
20/100 packages - Uzi
30/100 packages - Gránát
40/100 packages - Shotgun
50/100 packages - Páncél
60/100 packages - Molotov Cocktail
70/100 packages - AK-47
80/100 packages - Sniper Rifle
90/100 packages - M16
100/100 packages- Rakéta veto

Mit kapsz az autós küldetésekért? (mento / tuzoltó / taxi / rendor)
- Mento: 35 sikeres után a garázsnál piros szív, 70 után adrenalin
lesz; ha pedig mind a 12 szintet (?) teljesíted, akkor soha nem fárad
ki sprintelésnél a faszid (végtelen futás).
- Taxi: küldetésekbol 100 (összesen, nem kell zsinórban) sikeres után
lesz valami totál új típusú taxi Harwoodban.
- Tuzoltó: Ha mind 3 városban eloltunk 30 tüzet, akkor lángszórót
kapunk a garázshoz.
- Rendor: Rrendorökkel városrészenként 10 bunözo után kapsz 1 police
bridge-ét (egy városrészben max. 2 police bridge-t kaphatsz)

Melyik autó a BF injection, és hol találok ilyet?
Az autóknál megtaláltod a képét, és ha az 1. pályán megcsináltad az
összes küldetést, akkor a Diablóknál lesz, ahol a telefon is csörgött
(ahol a tourismo küldetés is van). Csak esti idoszakban van ott, kb
19-5 ig.

Mennyi pénz kell a pályalépéshez?
Nem pénz kell hozzá, hanem megcsinálni a küldetéseket.

Milyen küldetések vannak?
- Autós (police, ambulance, firetruck, taxi)
- Toyz
- Halálfejes küldetések (2-ben kill frenzy-k)
- 'magányos küldetések', egy bizonyos autóba beülve vannak
- Autógyujtos
- Extrák
- 'normál' feladatok

Hasznos infók:
- Az 1. pályán 1, a 2.-on 2, a 3.-on 3 kocsit tudsz elmenteni
magaddal.
- Vezetés közben az autóból uzival ki tudsz loni. Alapban 'q' és 'e'
gombokkal.
- Az egyik 'hidden package' az egyik szigeten van. Használj egy
motorcsónakot!
- Az 1. pályán 20, a 2.-on 18, a 3.-on 8 küldetés van.
- Ha az autód felburult, nem gyullad ki addig (normális körülmények
között (nem normális körülmény pl: lonek rád), amíg benne ülsz!
- Kisebb, nagyobb autós ugrásokért pénzt kapsz.
- Ha nincs fegyvered és bandatagoktól akarsz szerezni, soha ne gyalog
tedd, mert annyian lesznek egy pillanat alatt körülötted, hogy könnyen
leteríthetnek.
- Nem fog annyira szaggatni a játék, ha a hang beállításoknál software
emulated-re teszed a hangkártyát. Nálam érezhetoen javult a helyzet.
- Ha az összetörött autódat beviszed a 'save' garázsba, és mentesz,
akkor az autód ingyen megjavul.
Végigjátszás:
Portland:
=========
Luigi:
------
Luigi's Girls:
Ez egy eléggé könnyü bemelegíto küldetés. Szerezzünk egy kocsit, majd
hajtsunk a térképen megjelölt ponthoz. A  korház elötti kék foltnál
álljunk meg (lehetoleg ne üssük el). Majd  várjuk meg, míg Misty
beszáll. Ezek után hajtsunk vissza Luigi  klubjához, és rakjuk ki a
leányzót.

Don't Spank Ma Bitch Up:
Legelosször is vegyük fel a baseball ütot Luigi klubjával átellenes
oldalrol, ha eddig nem vettük volna fel a rejtekhelyünknél. Ezekután
szerezzünk egy kocsit, és utazzunk le Portland Docks-ba, majd
száljunk ki a kapunál. Vegyük elo a baseball ütot és rohanjuk le a
figurát, aki drogot árul az örömlányoknak. Erre a lányok visítva
elfutnak, a díler pedig nekünkront. Miután az elso ütés után a földre
került, ne hagyjuk felkelni, hanem még a földön verjük el. Szálljunk
be a kocsijába (a közelben lévo Stallion (LINK) - nyíl  mutatja a
helyét), majd vigyük el lefestetni a Luigi klubjától nem  messze
található "Pay'n'Spray"-be, ami ezzel az egy alkalommal ingyenes.
Nincs más hátra, minthogy a kocsival elmenjünk Luigi garázsába, ami a
kórházzal szemben található.

Drive Misty For Me:
Még egy könnyu küldetés, és ezuttal szerzünk egy újabb megbízót.
Szerezzünk egy kocsit, majd hajtsunk Misty lakhelyéhez
(apartmannjához). Miután megálltunk a kék jelzofényen, használjuk a
kocsi dudáját. Erre a hölgy kijön, és beszáll a kocsiba. Ezekután
hajtsunk Joey garázsához, ami a dokkhoz van közel,  legkönnyebben a
rendorállomástól tovább- és a fákon keresztülhajtva  juthatunk ide.
Ezekután Joey néhány szót vált velünk, és o is felkerül a térképre.

Pump Action Pimp:
Ha még nem lennénk felfegyverkezve valami komolyabb tuzerovel, akkor
hajtsunk a helyi fegyverkereskedésként funkcionáló Ammu-nation
bolthoz,  és a jobb oldalon lévo sikátoron keresztül közelítsük meg a
hátsó  udvart, ahol egy pisztolyra lelhetünk. Ezekután szedjünk fel
egy eröteljes, de mégis gyors kocsit (pl. egy  taxit), és hajtsunk a
térképen megjelölt ponthoz. Ha már közeledünk,  akkor gyorsitsunk fel
egy kicsit, majd menjünk neki a kocsinak.  Lökdössük öket addig, amig
mindketten ki nem szállnak a kocsiból. Ezekután több megoldás létezik:
#1. Egy kicsit háttrébbtolatunk, és földbe döngöljük/elütjük öket.
#2. Kiszállunk mi is, és tuzharcban lenyomjuk oket.
#3. Felrobbantjuk a kocsijukat, ha a közelében állnak, és bízunk
abban, hogy elvigye oket a detonáció.
Mindenesetre arra mindenképp számítsunk, hogy a fickók nem félnek
kirobbantani alólad a kocsit, mivel a shotgun eléggé nagyot üt a
motoron. Ha ez megtörténne, és még mindíg nem adtuk fel a gázolásos
variációt, akkor sprint, és lopjunk még egy kocsit.

The Fuzz Ball:
Ez a küldetés egy rendorbál körül fog forogni, kimondottan, annak
bemocskolásán ;) Ehhez a küldetéshez nagyon ajánlott négyajtós kocsit
(ami rendelkezik  az anyósülésen kívül még két hátsó üléssel)
használni, a fordulók  számát csökkentendo. A cél, hogy a városban
található örömlányokból egy  bizonyos mennyiséget a helyi iskolában
tartott bálra vigyünk. Vegyük  fel a lányokat - melyeket a térképen a
pontok jeleznek - és ne is  menjünk vissza az iskolához, amig meg nem
telik a kocsi. Ha jól  csináljuk, akkor két fordulóval el is lehet
végezni a küldetést.  Persze mazochisták használhatnak 2 ajtós kocsit
is ;]

Joey:
-----
Mike Lips Last Lunch:
A mostani cél, hogy egy tag kocsijába indításra robbanó bombát
szereljünk, amig o nagyban vacsorázik a közeli bisztróban. Joey
garázsától jobbra induljunk, el a kórház mellett, fel a hosszú
kaptatón. Onnantól már nincs messze. Vegyük fel a kocsit, majd
hajtsunk el 8-ball üzletéhez, ahol felkerül a  kocsira a bomba.
_Nagyon_ fontos, hogy óvatosan vezessünk, mert a  kocsin nem eshet
karcolás. Ha valami mégis közbejönne, akkor vigyük el  a közeli
"Pay'n'Spray"-be, és ott kijavítják. Ha visszaértünk a  bisztróhoz,
akkor parkoljuk le a kocsit, majd élesítsük a bombát  (Tuzgomb), és
száljunk ki. Ezek után már nincs hátra más, mint kicsit  eltávolodni a
helyszíntol.

Farewell Chunky Lee Chong:
Chunky Lee Chong-ot a Chinatown-ban található sikátorban találjuk egy
bódéban. A probléma abban leledzik, hogy amint észrevesznek a Triád
tagok (akik  annyira nem erosek, de sokan vannak), a fickó futásnak
ered a három  kijárat egyike felé, ahol már vár rá egy kocsi. Tehát
vagy figyelmen kívül hagyjuk a Triád tagokat, és lesebzetten, 4-5
taggal a nyomunkban Chong után eredünk és helyben végzünk vele, vagy
pedig végzünk a Triád tagok javával, kifutunk a sikátorból,
bepattanunk  egy kocsiba, és üldözobe vesszük. Alternatív megoldásként
mielött belépünk a sikátorban felrobbanthatjuk  a 3 kijáratnál lévö
kocsi, így csökkentve Chong menekülési esélyeit.  Azonban ezzel a
módszerrel nagy eséllyel magunkra vonjuk a zsaruk  figyelmét.

Van Heist:
A célpont egy pénzszállító kocsi, melynél a nehézséget az adja, hogy
ezen nem fognak a golyók. Szerezzünk egy nehéz jármuvet, pl. egy
teherkocsit, de a legjobb megoldás az a dokkoknál is megtalálható
nyerges vontató (Linerunner). A kocsit ismét fel kell lökni, amig a
Damage feliratu csik teljes nem lesz. A probléma az, hogy az elso
lökésnél 3 csillagos szinten utánunkered a rendorség. Velük most ne
törodjünk. Ha sikerül kiütni a szállítókocsit, akkor a szállítók
kiszálnak, és nekünk esélyünk lesz ellopni a kocsit. Ha sok idonk van
pepecselni, akkor lehet furikázni a városban, és felszedni a
kenopénzeket, de ennél egyszerubb, ha befejezzük a küldetést, mert
akkor autómatikusan eltünnek a csillagok. Visszatérve a küldetésre. Az
újonnan megkaparintott szerzeményünkkel  hajtsunk a dokkokhoz, de a
kapun, majd egyenesen a ferde tetos  garázskapukhoz (jelöli a térkép).
A jelöletlen garázskapu mögé álljunk  le, szálljunk ki, és menjünk ki
a garázsból. A kapu lezáródik, mi  megkapjuk a részünket, és ezzel
elvégeztük a küldetést. Innentol kezdve  ha szerzünk valahonnan egy
pénzszállítókocsit, akkor azt ide hozva  kapunk egy részt a feltört
raktér tartalmából.

Cipriani's Chauffeur:
Ez egy könnyebb küldetés, legalábbis könnyebb, mint az elozo, szóval
egy kicsit fel lehet lélegezni. Miután felvettük Toni-t, o mielött
elvinnénk a vendéglojébe, elötte el  akar intézni egy kis üzletet a
Chinatown-i mosodában. Miután Toni bemegy, kiderül, hogy ez egy csapda
volt Toni visszarohan,  és innentöl menekülni kell a felboszült Triád
tagok elol. Ez mondjuk  nem problémás, mivel üldözoink nincsenek nagy
túleroben. Vigyük Toni-t  a vendéglohöz, és ezzel be is fejeztük a
küldetést. Ezáltal ismét egy  taggal bövül megbízóink száma.

Dead Skunk In Da Trunk:
Ezuttal egy holtestet kell eltüntetni, aki egy kocsi csomagtartójában
van. Amint beszálunk a kocsiba, a Fiorelli testvérek - akik nem nézik
jó  szemmel, hogy egy tagjukat eltették láb alól, és most el akarják
tüntetni a nyomokat - ránktámadnak 2 kocsival. Mivel nem tudjuk
rábírni  oket, hogy kiszáljanak a kocsiból, ezért két megoldás közül
választhatunk:
#1. Padlógáz a zúzógépig. De mivel a testvéreknek túl eros kocsival
rendelkeznek, ezért eléggé kicsi az esélye, hogy eljutunk odáig egy
darabban, két üldözovel a hátunk mögött.
#2. kiszálunk a kocsiból, amilyen gyorsan csak tudunk, elugrunk az
éppen ránktámadó két kocsi elol. Felszedünk egy izmosabb kocsit, es
lezúzzuk oket. Majd miután már mindkettonek vége, visszaszállunk a
kocsiba. Majd ezután elvisszük a kocsit a zúzdába (8-ball garázsától
nem messze).
Egy humoros megjegyzés: Ha kicsit megnyomjuk a kocsit hátulról, akkor
felpattan a csomagtartó teteje, és megláthatjuk a "csomagot". ;]

The Getaway:
Ezuttal egy Chinatown-ban lévo bankrablásban fogunk résztvenni, mint
sofor.  Ehhez a küldetéshez ajánlott egy masszív, gyors és irányítható
kocsi.  Egy taxi például pont megfelel erre a célra. A lényeg, hogy 4
ajtós  legyen, mivel még három "munkatársat" fel kell vennünk. Ha
megvan a kocsi, akkor szedjük fel a társaságot a saját
rejtekhelyükrol (parkolás, dudálás, és már jönnek is), és már mehetünk
is a bank elé. Miután megvan a pénz, eloször le kell ráznunk a
zsarukat, mielött még  visszatérhetnénk arra a pontra, ahol felvettük
átmeneti társainkat.  Egy "cop bribe" helybol ott van egy közeli
sikátorban ami Chinatown-t  és a Red Light District-et köti össze - a
bank foutcájának végén  (Érdemes megfordulni abba az irányba ahonnan
jöttönk, és akkor pont  szemben leszünk vele). A másodikért vagy
lemegyünk a dokkhoz, vagy  pedig megkeressük a Pay'n'Spray
fesomuhelyt. Ha már nem lógnak  követoink a nyakunkkon, visszamehetünk
oda, ahhonnan elindultunk a  rablásra. Megjegyzés.: Használható
jármuvek még például a Patriot, vagy az  Ambulance, amelyek súlyuknál
fogva könnyuszerrel félrelökik az egyszeru  rendorautókat.

Toni:
-----
Taking Out The Laundry:
Egy klassz kis üldözos küldetés, ami hosszútávon viszont az agyunkra
mehet, szóval nem érdemes elhúzni vele az idot. 3 alapveto megoldás
létezik:
#1. Lopkodunk kocsikat és úttorlaszokat képzünk belolük. A teherkocsik
nem fognak megállni, és mindeképpen meg fognak probálkozni az
átjutással. Ezt az idot kell kihasználni, hogy gránáttal, golyóval
megszórjuk a kocsikat annyira, hogy felrobbanjanak. Ennek a
variációnak  a hátulütoje, hogy sok idobe keröl becserkészni a 3
kocsit, illetve  biztos összefutunk egy zsaruval, aki nem fogja jó
szemmel nézni az s.k  tüzijátékunkkat.
#2. A kocsik fennakadásait (igen a mi általunk képzett akadályok
játszanak itt is szerepet, de ide elegek kisebbek) kihasználva
kirángatjuk a sofort, és picit arrébb leparkolva a levegobe küldjük a
járgányt.
#3. Beszerzünk egy súlyos jármuvet, és addig lökdössük oket, amig ki
nem gyulladnak.

The Pickup:
Ezuttal eléggé szorult helyzetbe fogunk kerülni. Érdemes jól
felfegyverkezni (UZI + Páncél), mielött elindulnánk a Chinatown-ban
lévo mosoda (korábban már voltunk itt) mögötti sikátorba. Amikor
felvesszük a védelmi pénzt tartalmazó aktatáskát, hirtelen megjelenik
1- 1 csoportnyi Triádtad mindhárom kijáratnál. Ezután vagy tuzharcba
bonyolódunk a sikátorba, és miután végeztünk, elhagyjuk a színteret,
mint aki jól végezte dolgát, vagy pedig kirohanunk, és a nyílt utcákon
rázzuk le/intézzük el ellenfeleinket.

Salvatore Called A Meeting:
Ez egy eléggé kemény küldetés, ha nem tudjuk, hogy mit csinálunk, és
ész nélkül próbálunk átvergodni a küldetésen. Egy limóban kell elvinni
a maffia helyi képviseloit a maffiafonök villájába. Szedjük fel
Joey-t, majd Luigi-t, de mielött beállnánk Toni kék  foltjához,
érdemes beloni a helyes irányt. Ez legyen mondjuk a dokkok  irányába.
Ha megvan a harmadik tag is, a Triádok elkezdenek üldözni a
halaskocsiaikkal. Ismét három fo variáció van a megoldásra:
#1. Száguldunk, mint a szélvész a kijelölt pontra, és próbálunk ugy
helyezkedni, hogy ne tudjanak belénkjönni. Számítsunk rá, hogy a
nagykapunál két koccsi már tárt karokkal vár.
#2. A fenti módszer egyik alternatívája, ha balról úgy közelítjük meg
a  villát, hogy az északi lakástelep mögött próbálunk besurranni a
limóval. Ezzel kikeröljök a bejáratnál lévo két kocsit, viszont
elofordulhat, hogy egy mögöttünk haladó kocsi lelök a sziklatetoröl,
ami azért kellemetlen. #3. Kicsit arréb kiszálunk, és kézzel/UZI-val
elvégezzük a piszkos munkát. Beleértve a bejárati két kocsit is.
Ezekután ezzel a két kocsival kicsit arrébbállunk, és komótosan
beparkolunk a limóval. Hurrá, ismét nyertünk egy megbízót, a
maffiafonök képében.

Triads And Tribulations:
Ezuttal lesz két kíséronk is, akik segítenek ritkítani az ellent, de
természetesen nem létfontosságuak a küldetés befelyezéséhez. Három
Triád vezetot kell elintéznünk, melybol ketto nyílt terepen van.  Az
elso akivel érdemes kezdeni, a Chinatown-i piacon van (ott, ahol
végeztünk Chunky Lee Chong-al). A következao a metrólejárónál vár
ránk, hogy beteljesöljön végzete. Nem  is fontos kiszálni a kocsiból,
egyszerüen csak csapjuk el. A harmadik tag a halgyár területén van,
amihez szükség lesz egy  halszállítókocsira, hogy bejussunk. Chinatown
területén könnyen fogunk  találni egyet. A poros úton behajtva
juthatunk be (a halaskocsinak már  kinyitják a kaput), ahol addig nem
is vesznek rólunk vagyon tudomást,  amíg ki nem szállunk. Pár tag védi
a fickót, de nem nehéz megtörni a  védelmet. Alternatív megoldás a
harmadik tag kivégzésére: elég egy nagyon jól  irányzott gránát a
kerítésen kívülrol.

Blow Fish:
Ezuttal egy súlyos csapást kell mérnünk a Triádokra. A célpont az a
halgyár, ahol az elozo küldetést befejeztük. Azonban a bejutás már nem
olyan egyszeru. Szedjük fel a szemeteskocsit 8-ball szerelomuhelyétol,
és amilyen  gyorsan csak tudunk, jussunk el a halgyárig. Lehetoleg
óvatosan  vezessünk, mert egy robbanószerrel tele kocsival sosem volt
öröm  koccanni. Hajtsunk be a telepre, álljunk le a kijelölt helyre a
gáztartályok  mellé, és élesítsük a bombát. Majd futás. Ha a robbanás
után még  maradnának tagok, akkor velük végezzünk gyorsan. A telepen
található  halszállítóval könnyen kijuthatunk.

Salvatore:
----------
Chaperone:
Most a vezér nojének gardedámját játszuk. Elosször a magasvasút alatti
baráthoz kell ellátogatni, majd irány a  dokkoktol nem messze
található raktárépületekben zajló rave party.  Miután Maria kiszált,
álljunk be az ajtóhoz közel, kifelé lógó orral. Amekkora mázlink van,
pont kifogunk egy rendorségi razziát, ugyhogy  amint Maria beszállt,
ne idozzünk fölöslegesen a rendori társaságban. A  többi menekölo tag
a rendorök javát lefoglalja, úgyhogy nekünk elég a  ránk tapadtakkal
törodni. A dokkoktól jobbra hajtsunk, ez a legrövidebb  út vissza
Salvatore villájáig.

Cutting The Grass:
Kezd megjelenni a történetszálban a kolumbiai kartell. Ezuttal egy
maffiatag huségét kell kivizsgálnunk. A fickó egy Curly nevu figura,
akit majd a club-tol kezdve kell  követnünk annélkül, hogy észrevenne
minket. Szerezzünk egy kevésbé feltüno kocsit, mondjuk egy taxi-t, és
parkoljunk le a club-tól nem messze. Nemsokára Megjelenik Curly Bob és
megkezdi útját a club elött álló taxiban. Fontos, hogy ne menjünk túl
közel hozzá, mert akkor lebukunk, elég, ha csak az utcasarkokon látjuk
befordulni. Kb 15-20 kocsinyi távolság elég is lesz. A célállomás a
portlandi dokkok, a nagy raktárépület végében. Ha kiszált, egy
átvezeto  képsor jön, amiben feltunnek régi ismeroseink, és sokminden
kiderül a  helyi bunszervezetekrol. Ha lefutott a mozi, nincs más
dolgunk, mint  végezni Curly-vel. Amire vigyázni kell, hogy
sörétespuska van nála.  Ezután már csak rajtunk múlik, hogy mijen
stílusban intézzük el,  áthajtunk rajta, vagy leszedjük tuzharcban.
Alternatív megoldások:
#1. Ne kövessük a taxit, hanem hajtsuk egyenesen a dokkokhoz.
#2. Ne vadásszuk le Curly-t, elvileg a Drog hatásától magától leveti
magát az óceánba. :) Azonban ekkor sajnos nem szerezhetjök meg tole a
sörétespuskát. ;(

Bomb Da Base:
Ez egy eléggé kemény küldetés, de csak addig, amíg rá nem jövünk a
trükkjére. A cél a kolumbiai kartell hajójának elsüllyesztése. Ehhez
eloször is  szükségünk van $100.000 -re, amit valószínüleg már
megszereztünk (ha  mégsem, akkor hajrá). Mielött belekezdenénk,
mindenképpen mentsünk,  mert párszor biztosan újra kell majd kezdeni a
küldetést. Ha megvan a  pénz, akkor utazzunk le 8-ball garázsához
(azonban még véletlen se  álljunk be a szerelocsarnokba, mert _nem_ ez
a feladat). Álljunk be a  kék foltba, melyne hatására 8-ball közli,
hogy szüksége van a pénzre,  hogy hathatós kis tüzijátékot
készíthessen. Mivel ez valószínüleg már  nálunk van, ezért álljunk be
a pár méterrel arrébb lévo jelzo-foltba.  Ekkor 8-ball csatlakozik
hozzánk, és kapunk egy mesterlövész puskát is,  hogy fedezni tudjuk
majd ot. Menjünk el a dokkokhoz, ahol 8-ball az elso lövésünkig az
árnyékban  várakozik. A lépcsokön másszunk fel a raktár tetejére, mert
így eléggé  jó rálátásunk lesz a hajót örzokre. Nézzük végig a
rakteren  mászkálókat, mert azelött kell leszednönk oket, mielött
8-ball a  látókörükbe kerülne. Kezdjük a lenti két fickóval (ekkor
8-ball  megindul befele, ugyhogy sietnünk kell), majd haladjunk
felfelé, és  utána jobbra, a hajó orra felé. Hever itt néhány
robbanékony hordó is,  amelyet kihasználhatunk, de arra vigyázzunk,
hogy lehetoleg 8-ball-t ne  sebesítsük meg vele. Ha esetleg 8-ballal
végeznének, akkor az "Mission  Failed" és marad a visszatöltés.
Azonban ha sikerülne mindenkivel  végezni, akkor egy klassz kis
átvezeto film keretében megszemlélhetjük  a szálliítóhajó pusztulását.
Megjegyzés.: Ha elbuktuk a küldetést, akkor _nem_ kell ismételten
leperkálnunk a $100.000-et.

Last Requests:
Ezuttal Salvatore piszkos ügyeinek nyomait kell eltüntetni. Amikor a
kocsi küzelébe érünk, megszólal a csipogónk, melyben Maria
figyelmeztet, hogy ez egy csapda, a kocsiba pedig bomba van kötve (Ha
megnézzük, kipróbáljuk, akkor megtudhatjuk, hogy tényleg igazat
mondott ;). Utazzunk le az alagútig, ami nem messze van a kávézótól,
amit a "Dead Skunk In Da Trunk" küldetésben ismerhettünk meg
közelebbrol. A dokkban Maria elmeséli a történteket és itt ismerkedünk
meg Asuka- val, késöbbi munkaadónkkal, aki egyben a Yakuzák egyik
vezetoje is.  Megtudjuk hogy a maffia mostantól eléggé rossz szemmel
fog ránk nézni,  és hogy éppen ezért menekülnünk kell, de Asuka
rendelkezésre bocsájtja  motorcsónakját, hogy kijussunk a szigetrol.
Légy üdvözölve Staunton  Island-en.

Staunton Island:
================
Asuka:
------
Sayonara Salvatore:
Ez elso küldetésünk egyben bizonyíték, hogy elvágtunk minden szálat
korábbi megbízóinkkal, a maffiával. Ehhez pedig nincs jobb célpont,
mint maga Salvatore Leone. Remélhetoleg még nálunk van a mesterlövész
puska, amit 8-Ball-tól  kaptunk, mert ennek hiányában meglehetosen
nehéz a küldetés. Menjünk  vissza Portland-be, Luigi bárjához.
Szálljunk ki, és sétáljunk kicsit  lejjebb az utcán (kb 20-30 métert)
úgy, hogy azért még rálátásunk  legyen a bejáratra, majd vegyük elo a
mesterlövészpuskát. Egy kis  idovel késöbb megjelenik pár "Maffia
Sentinel", és kb 6-8 testor száll  ki belolük. Ekkor nézzünk bele a
célzóba, és vegyük célba a bejáratot.  Nemsokára megjelenik Salvatore
nyíllal a feje fölött (és célkeresztel a  szemei között ;). Nincs más
tennivalónk, mint egy pontos lövéssel  vefejezni a küldetést. A
találat után a testoröknek nem is jut idejük  észbekapni, hogy mi
történt, ezért simán elsétálhatunk. Ha viszont esetleg elvétettük
volna a lövést, akkor készüljünk 6-8  felboszült veroember haragjára.

Under Surveillance:
Salvatore halála jó hír Asukának, azonban kiderül, hogy a Maffia
vérdíjat tuzött ki a fejünkre. Itt az ideje, hogy végleg elvarrjuk a
szálakat. 3 csoportnyi fejvadászt kell elintéznünk, amibol igazán csak
az utolsó  a kemény. Az elso csoportot a parkban találjuk (közel a
rejtekhelyünkhöz), a tó  közepén található szigeten várják végzetüket.
Vagy kaszaboljuk le oket  UZI0val, vagy hajítsunk közéjük egy Molotov
koktélt. A második csoport az üzleti negyedben van, egy kisteherautó
környékén  álldogálnak. Gránáttal és kis ügyességgel könnyen ki lehet
oket  füstölni. A harmadik csoporthoz ismét a mesterlövész puska a
leghatékonyabb. Az  igazat megvallva nem hinném, hogy más fegyverrel
le lehet-e oket  szedni. Ok a kaszinó elötti toronyépületet vették
birtokba, és az  erkélyekrol próbálnak levadászni minket. Ha
felmegyünk a kaszinó  tetejáre a helikopter leszállópályához akkor
jobb rálátásunk lesz a  célpontokra. Vegyük elo a mesterlövészpuskát,
és szedjük le oket  egyenként. Ezek után már Kenji-tol, Asuka
testvérétol is kapunk küldetéseket.

Paparazzi Purge:
Ez ismét egy könnyebb küldetés, amiben kicsit fellélegezhetünk. Egyben
ez lesz az elso igazi motorcsónakos küldetésünk. Egy paparazzi fotóst
kell ártalmatlanná tennünk, aki egy motorcsónakról  keseríti meg
Asuka-ék életét. A küldetéshez mindenképp szükség lesz egy rendorségi
motorcsónakra,  ugyanis ez fel van szerelve egy gépfegyverrel is. Egy
ilyet helybol  találhatunk Asuka házától nem messze, azonban nem abban
a dokkban  parkol, ahova megérkeztünk erre a szigetre, hanem a vele
párhuzamosan  lévoben. Ide a másik ház medencéjétol juthatunk le, vagy
pedig  áthajózhatunk az elso dokkból. Ha megszereztük a hajót, akkor
megjelenik a radaron a célpont, akinek  eredjünk is azonnal a nyomába,
mert máskülönben eléggé gyorsan elillan.  Ezzel megkezdodik a hajsza
az ismert szigetek körül. Loni a tuzgombbal  tudunk elorefele, ígyhát
tartsuk a másik motorcsónakot mindíg a hajó  orrának irányába és
tüzeljünk folyamatosan, minél pontosabban.  Körülbelül a portlandi
dokkoknál már illik elsüllyesztenünk, mivel ha  sikerül megkerülnie
Portland-et, akkor sikerül elmenekülnie, és  elbuktuk a küldetést.

Payday For Ray:
Ezúttal egy korrupt zsarunak visszük el a fizetségét. A dolgot csupán
az bonyolítja, hogy az illeto meglehetosen óvatos. Így több
telefonfülkén keresztül fogjuk megkapni a következo telefon helyét.
Emellett még az ido is ellenünk dolgozik, ezért ehhez a küldetéshez
elengedhetetlen egy gyors kocsi. Vagy az itteni parkolóban álló Yakuza
Stingert, vagy pedig a kaszinó parkolójában álló Banshee-t vegyük
magunkhoz. Kövessük rendre a telefonokat, míg végül személyesen nem
találkozuk Ray- jel. kiegészítés: telefonok helyei...

Two Faced Tanner:
A mai célpont egy áruló beépített zsaru, aki a Yakuzáknak dolgozott. A
probléma vele az, hogy nem száll ki a kocsijából, csak végveszélyben.
A küldetésnek több megoldása is van, és ez alapján válasszunk kocsit
is. Miután kiválasztottuk a legjobban tetszo módszert, és megszereztük
a hozzá szükséges kocsit, hajtsunk a kaszinóhoz, és álljunk meg a kék
jelölo-foltban. Ezekután megjelenik a célpont, és megkezdodhet a
hajsza...
#1. Addig lögdössük, amíg fel nem robban a kocsijával egyetemben.
Ehhez  egy nagy, nehéz kocsi javallott, leginkább egy Enforcer. Az
elso  ütközésnél újabb probléma merül fel, ugyanis ekkor felmegy a
wanted  levelünk, és elkezdenek üldözni a zsaru munkatársai, próbálva
megakadályozni minket a megsemmisítésben.
#2. Fejtetore állítjuk, ekkor ugyanis kiszáll és elüthetjük. Vagy ha
nem száll ki, akkor felrobban a kocsijával együtt.
#3. Belökjük a vízbe. Ehhez kövessük, amig a víz közelébe nem ér, majd
adjunk neki egy utolsó lökést...
#4. Egy gránáttal felrobbantjuk. Ez kicsit technikusabb, de elonye,
hogy mivel nem történt ütközés, ezért nem erednek a zsaruk a
nyomunkba.
#5. A kedvencem... Ez a legegyszerubb megoldás, azonban szükséges
hozzá  elötte teljesíteni az "Arms Shortage" küldetést. Vegyünk egy
rakétavetot és álljunk be vele a jelölo-foltba. Amint megjelenik a
kocsi, nézzünk bele a célkeresztbe, vegyük célba, majd pörköljünk alá.
Miután végeztünk vele az összes wanted level eltünik (már ha volt ;)

Kenji:
------
Kanbu Bustout:
Ezúttal egy Yakuza tagot kell kiszabadítani, aki a helyi rendorörsön
ül  orizetben. Ehhez mindenképpen szükség lesz egy rendorautóra, amit
ellophatunk egy  rendortöl is, de egyszerubb, ha a rendorörs elött
orizetlenül állót  kötjük el. Ha megvan, akkor 8-Ball garázsánál
szereljünk bombát rá,  majd hajtsunk vissza az örshöz. Vagy a lenti
szervízalagúton, vagy a  fenti behajtón keresztül jussunk be az épület
háta mögé, majd élesítsük  a bombát, szálljunk ki, és fussunk biztos
helyre. Miután kirobbantottuk  a cella falát, vagy a gyors
rendorautóba, vagy a massziv szállítóautóba  ("Enforcer") szálljunk
be, ahova a Yakuza is követni fog. Természetesen  erre a rendorök is
felfigyelnek és gozerovel a nyomunkba erednek. Ha  nyugis menetet
akarunk, akkor menjünk el az 8-Ball melletti  festomuhelybe, váltsunk
kocsit (mondjuk a közeli parkolóban lévo Blista- ra) (rendorkocsit
ugyanis nem festenek le), majd festessük le. Ezekután  hajtsunk a
Dojo-hoz, és rakjuk le a szökevényt.

Grand Theft Auto:
A címadó "dal" ;). 3 kocsit kell ellopni, és elfuvarozni egy garázsba,
hogy megóvjuk Kenji becsületét. Fontos, hogy a kocsik érintettlenek
legyenek, azaz egy apró karcolás se  essen rajtuk. Ha mégis sikerülne
összetörnünk, akkor sem kell  megijedni, mert a garázs közvetlen
közelében van a festo/javító muhely.  Azonban ráérünk óvatosan
vezetni, mert ha mindent jol csinálunk, akkor  boven lesz idonk. A
kocsi, amivel érdemes kezdeni, a kaszinótól nem messze lévo garázsban
van, amelynek 3 bejárata is van. Fontos figyelni a garázsba
beállásnál, ugyanis ha nem záródik le a  garázsajtó, miután kimentünk
a garázsból, az annak a jele, hogy nem  álltunk be elég mélyen a
garázsba. Ha ez történne, akkor száljunk  vissza és hajtsunk még
beljebb, majdnem koccanásig, persze ügyelve  arra, hogy ne üssük oda a
kocsi elejét a falnak. Ha kiszálunk, és  bezáródik az ajtó, akkor
minden rendben, pár pillanat mulva ismét  kinyílik, immáron üresen, és
mehetünk a következo kocsiért. Mivel itt is idore teljesítjük a
küldetést, ezért azonnal pattanjunk is  be az itt álló Blista-ba, és
hajtsunk tovább a következo kocsiért. A  második kocsi a korház
parkolójában van, a harmadik pedig .......

Deal Steal:
Ismét elokerülnek a kolumbiaiak, akik ezuttal a jamaikaiakkal
szövetkezve akarnak keresztbetenni a Yakuzáknak, amit nem hagyhatunk
szó nélkül. A szerzodést megfúrhatjuk, ha sikerül a jamaikaiak
képviseletében rosszalkodnunk. Eloszöris szereznünk kell egy "Yardie
Lobo"-t, ami a jamaikaiak  bandakocsija. Ha ez megvan, akkor
felszedhetünk egy Yakuza  segítotársat, aki majd segít irtani a
kolumbiaiakat. Ha megvan a társ,  akkor hajtsunk a korház parkolójába,
szálljunk ki és irtsuk ki a  kolumbiai résztvevoket (ha a Yakuza
segítotárs elhalálozik, attol még  nem buktuk el a küldetést),
robbantsuk fel a két dzsippjüket, markoljuk  fel a pénzzel teli
aktatáskát és vigyük el a kaszinó parkolójához.

Shima:
Ezuttal 3, védelmi pénzzel teli aktatáskát kell begyüjtenünk a város
különbözo részeirol. Az elso táskát a fehér színü épület elöl
kaphatjuk fel. A másodikat  azonban már egy Diablo bandatag orzi,
akivel elöbb végeznünk kell. A  harmadik helyen azonban kiderül, hogy
a Diablo tagok ellopták elolünk a  táskát. Hajtsunk tehát vissza
Portland-re, a Diablo-k törzshelyére  (Hepburn Heights) és a parkból
lopjuk vissza, miután végeztünk a banda  helyi képviseletével. Ezután
már nincs más dolgunk, mint visszahajtani  a 3 táskával a kaszinóhoz.

Smack Down:
Ez egy könnyu küldetés annak ellenére, hogy idore dolgozunk. Ezúttal
jamaikai utcai dílereket kell kivasalnunk bármilyen módon,  mégpedig
8-at. A térképen több is meg fog jelenni, de mindegyik csak  rövid
ideig van az utcán, úgyhogy érdemes figyelni, hogy mikor tunik  fel új
célpont az utcán. Ne pazaroljunk sok idot egyre, csak hajtsunk  át
rajta és vegyük az irányt a következohöz. Esetleg az ablakon kilove
is kiteríthetjük oket.

Ray:
----
Silence The Sneak:
Egy védelmi programban résztvevo tagot kell ezúttal
ártalmatlanítanunk,  mielött eljuttatnák a rendorörsre. Vegyük
magunkhoz a gránátokat és hajtsunk fel egy nagy, nehéz jármuvet  (pl
egy TrashMaster-t, vagy egy LineRunnert. Az Enforcer ide kevés). A
rejtekhely a többszintu parkoló mögött van, 8-Ball garázsának
közelében. A kocsival parkoljunk le a garazskapu elé (az elé, ahol a
nyitott ablak van), majd hajítsunk be egy gránátot a kivilágított
ablakba. Ha kicsit ferdén állunk és nem szemben az ablakkal, akkor
kicsit könnyebb a folgunk. Az átvezeto mozi után megpróbálnak rendori
kísérettel kimenekülni, de ha jól parkoltunk le, akkor a garázskapu
elötti kocsi miatt nem tudnak majd kijutni. Robbantsuk fel a kocsit,
és  a másik is fel fog robbanni. Ha esetleg a kemény utat választjuk,
és hagyjuk kijutni a garázsból,  akkor számítsunk az idoközben befutó
rendori segítségre, illetve, hogy  padlógázzal kell majd hajtanunk,
hogy elöbb odaédjünk az örshöz, mint a  fickó a kíséretével.

Arms Shortage:
Ezuttal Ray félkezu barátjának kell segédkeznünk pár kolumbiai
visszaverésében. Hajtsunk a megadott helyre, a stadion mögötti katonai
lerakathoz és  szerelkezzünk fel fegyverekkel (rakétaveto, m-16), mert
kemény menet  lesz (sajnos a tankot nem tudjuk használni ;( ). Miután
beszéltünk Phil- lel egy kis ido múlva feltunnek a kolumbiaiak.
Érdemes a fal mögött  bevárni, míg a csapat java besétál a
tuzvonalunkba. Számítsunk rá, hogy  az épületet megkerülve is fognak
jönni, illetve elofordul, hogy  megkínálnak minket egy-egy molotov
koktéllal. Ha végeztünk, Phil kinyílvánítja köszönetét, illetve, hogy
a jövoben  szívesen vár minket, ha nagyobb tuzerot szeretnénk
vásárolni  (Rakétaveto, m-16, shotgun).

Evidence Dash:
Ezúttal egy bizonyítékokat szállító autó a célpont. A kocsinak
nekimenve esnek ki a bizonyítékok, melyeket össze kell  szednünk.
Persze it sem idilli a helyzet, mert amint nekimegyünk a  kocsinak,
arra helybol felfigyelnek a rendorök. A csomagokat nem kell  azonnal
felszednünk, ezért a leghatékonyabb, ha "kiütjük" mind a 6  csomagot a
kocsiból, elmegyünk lefestetni a kocsit, majd amikor már nem  loholnak
utánunk a zsaruk, nyugalomban felszedjük a csomagokat. Ha ez  megvan,
vezessünk el egy kevésbé feltüno helyre (mondjuk a híd alá az  alsó
autópályához), majd robbantuk fel a kocsit, bizonyítékokkal  együtt.

Gone Fishing:
Ray-nek problémái akadtak régebbi partnerével, így ezúttal ot kell
elintéznünk. Az illeto szeret horgászni, ezért adott, hogy hol
lephetjük meg.  Szerezzünk egy rendorségi motorcsónakot (vagy Asuka
törzshelyénél, vagy  onnan, ahol elhagytuk Portland-et). A célpont a
portlandi  világítótoronynál pecázgat. Itt lephetjük meg és vehetjük
üldözobe.  Azonban o keményebb célpont, mint a paparazzi volt, ugyanis
o menet  közben merüloaknákat dobál a vízbe, amiket mindenképpen
kerüljünk ki,  mert komoly sérüléseket okoznak. Ha nem sikerül a vizen
elintéznünk,  akkor a portlandi dokknál kifut a partra a
motorcsónakjával. Tegyünk mi  is így, és intézzük el a szárazföldön
(egy shotgunnal fog ránktámadni).

Plaster Blaster:
Kiderül, hogy a pár küldetéssel ezelött nem végeztünk túl jó munkát,
és  a kifektetett tanu valahogy mégis túlélte a velünk való
találkozást,  így ismét o a célpont. A tanut egy mentokocsiban
szállitják át a korházból az örsre, ígyhát a  két helyszín között kell
minél hamarabb közbeavatkoznunk. Ajánlott  ehhez a küldetéshez egy
rakétavetovel felfegyverkeznünk, mert sok  kínlódástól óvhatjuk meg
magunkat. Gyakran elofordul, hogyha korán  észrevesznek, akkor
elosször egy csali-mentoautót küldenek ki. Elosször  ezt kell
kilonünk, majd ha megjelenik a második, akkor azt. Ha nem  lenne
nálunk rakétaveto, akkor egy kocsival kell felöklelnünk a mentot,  ami
jóval problémásabb feladat, lévén, hogy itt is megtalálható a  rendori
kíséret, így az elso koccanásra megjelennek a zsaruk. Ha  sikerült
eléggé összeroncsolni a mentoautót, akkor kiesik belole  (szerintem ez
a játék egyik legnagyobb poénja) a (korábbi  tevékenységeinknet
köszönhetoen) szinte múmiaszintre bekötszerezett  tanu. Ha ez megvan,
akkor rázzuk le a zsarukat (cop bribe, autófesto).  Majd térjünk
vissza a múmiánkhoz és gyalúljuk földbe. A lángszóró hat  rá a
legkevésbé, gránátból és rakétából is sokat kell rápazarolnunk, de
akár át is hajthatunk rajta egy kocsival párszor. A lényeg, hogy az
utolsó szuszt is kipaszírozzuk belole.

Donald:
-------
Liberator:
Donald egyik japán barátját elrabolták a kolumbiaiak, és most ki kell
szabadítanunk. Ahhoz hogy bejussunk oda, ahol fogva tartják,
szereznünk kell  egy "Columbian Cruiser"-t. Ha ez megvan, akkor
hajtsunk a megjelölt  ponthoz, de ha könnyíteni akarunk a dolgunkon,
akkor elosször a kapun  kívülrol ritkítsuk meg a bentieket. Ehhez pl.
mesterlövészpuska,  gránát, vagy molotov koktél javallot. Ennek
ellenére fognak még bent  maradni, úgyhogy pattanjunk be a kocsiba,
hajtsunk be a kapun, és üssük  el azt, akit tudunk. Ha lángrakapna a
kocsink, akkor pattanjunk ki, és  folytassuk kinnt az irtást. Miután
eltakarítottuk az összes kolumbiait  az udvarban megfigyelhetünk pár
zárt garázskaput. Az egyik mögött  található a célszemély, azonban a
többi mögött 1 vagy 2 kolumbiai vár  tüzelésre készen, szóval eléggé
zsákbamacska jellege lesz a dolognak.  Egyesével nyissuk ki a kapukat,
és ha kolumbiaiak vannak benne, akkor  hátráljunk kicsit, amíg utánunk
nem jönnek, és likvidáljuk oket  egyesével. Arra természetesen
ügyeljünk, hogy a japán fickót még  véletlen se lojük le. Ha
megtaláltuk a célpontot, akkor szálljunk be  együtt egy "Columbian
Cruiserbe", és fuvarozzuk el az illetot a Love  Media toronyháztól nem
messze lévo Dojo-ba.

Waka Gashira Wipeout:
Ez egy eléggé kemény küldetés lesz, úgyhogy erre készüljünk fel.
Intrikus fordulatot fog itt venni a történet, hiszen Kenji-t, korábbi
megbízónkat kell elteni láb alól kolumbiai álcában, mindezt csak
azért,  hogy kirobbantsunk egy bandaháborút a Yakuzák és a kolumbiaiak
között  Donald Love kérésére. Természetesen az "álcához" szükség lesz
ismét egy "Columbian Cruiser"- re, úgyhogy szerezzünk is egyet.
Hajtsunk a parkolóházhoz, annak is a  legfelsobb szintjére, mégpedig
lehetoleg úgy, hogy a legfelsobb szintre  a déli oldalon lévo
felhajtón jussunk fel (ott ahol a "Unique Jump"  rámpa van). Azért
innen, mert Kenji-t eléggé sok Yakuza védi, és sok  kocsi van
keresztbe leparkolva, de a déli irányból van egy nagyobb rés,  ahol át
tudunk hajtani és el tudjuk csapni Kenji-t. Ügyeljünk arra,  hogy a
kocsinkat ne sebezzük le, mert ha a kocsiból kiszállunk, akkor
felfedjük álcánakat és elbukjuk a küldetést. Ha sikerült végeznünk
Kenji-vel, akkor a leheto leggyorsabban hagyjuk el a színhelyt, mert a
Yakuza testorök nem fogják szó nélkül hagyni fonökük elvesztését. A
parkolóbol két módon juthatunk ki. Vagy használjuk a "Unique Jump"
rámpát, vagy pedig visszafelé ugyanazon az útvonalon, ahol
feljutottunk. A rendorséggel nem kell sokat törodni (persze akit
zavarnak a szirénák, az elmehet lefesteni a kocsit), mert miután
kicsivel arrébb megsemmisítjük a bizonyítékot, leszállnak rólunk.

A Drop In The Ocean:
Ismét egy motorcsónakos küldetés, de ez az egyik legnehezebb ezek
közül. Szerezzünk egy motorcsónakot, mondjuk Asuka házának dokkjából,
és  hajtsunk a megjelölt ponthoz a Callahan Híd lábához. Kis ido mulva
megjelenik a kisgép, amelybol csomagokat dobnak le nekünk. Ezeket
sorra  vegyük fel, mind a 6-ot. Azonban problémák merülnek fel, mivel
minden  egyes csomagfelvételnél egyel no a wanted level-ünk egészem
5-ös  szintig (Megjelennek a helikopterek is). Több úton
szabadulhatunk ki  ebbol a kényes helyzetbol. Vagy partra futunk a
portlandi dokkoknál és  cop bribe-okkal csökkentjük a wanted
level-ünket, vagy visszamegyünk  Asuka dokkjához (idáig nem jönnek le
a rendorkocsik) és az ott  található Yakuza Stinger-rel próbáljuk
lehagyni a rendoröket. Ezt  nehezíti, hogy a helikopterek folyamatosan
jelentik a helyzetünket,  illetve, hogy megjelennek az úttorlaszok is.
Azok akik nem bírják az  akciót, azok le is festethetik a kocsit,
hiszen a muhely nincs messze.  Akármelyik utat is választjuk, a
csomagokkal el kell jutnunk Donald  Love irodaházához, ahol azokat
leadva eltunnek az esetleges  csillagjaink.

Shoreside Vale:
===============
Donald:
-------
Grand Theft Aero:
Úgy tunik, hogy az elozo küldetésben leszállitott csomagok csak csalik
voltak. Az igazi csomag pedig egy, a reptér hangárában lévo gépen
vannak. Hajtsunk is a reptérre és hátulról közelítsük meg a
kifutópályát. Amikor odaérünk a hangárhoz régi ismeroseinket, a
kolumbiaiakat találjuk a kisrepülo mellett. Üdvözöljük oket egy pár
meleg lövéssel. A mesterlövészpuska itt is jó szolgálatot tesz. A
maradékot pedig intézzük el közelrol. Kihasználhatjuk a robbanékony
tartályokat is. Ha végeztünk, szálljunk be a gépbe a valódi
csomagokért, ám meglepetésünkre azokat már a kolumbiaiak elvittek
innen. Pattanjnk be az itt álló furgonba, és hajtsunk vissza Staunton
Island-re az építkezésre. Ne hajtsunk helybol a közepére, hanem
eloször  kívülrol ritkítsuk meg a kolumbiai fogadóbizottságot a
mesterlövész  puskával és gránátokkal, majd a maradékkal végezzünk
közelharcban. Ha  mindenkit kiterítettünk, menjünk a lifthez és
utazzunk fel vele, majd  élvezzük az átvezeto mozit. Ezután vissza
kell szállítanunk a  csomagokat Donald házához.

Escort Service:
Ezuttal olyat fogunk tenni, mint amit eddig még soha. Egy
pénzszállítót  kell elkísérnünk Donald Love irodaházától Shoreside
Vale végébe.  Mindenképpen szerezzünk egy massziv kocsit, mondjuk egy
Enforcer-t. Ha  ezzel visszamegyünk az irodaházhoz, akkor megjelenik a
szállítókocsi és  elindul a célja felé. Mindemellett megjelennek a
kolumbiaiak is, akik  megpróbálják fellökni a kocsit, nekünk ezt kell
megakadályozni.  Megpróbálhatjuk felfogni a lökést a saját kocsinkkal,
vagy ha sikerül  idoben észrevenni a dzsippet, akkor fel is lökhetjük.
A szállítókocsi  az alagútban fog áthaladni, ami jó nekünk, hiszen itt
könnyebb védeni.  Miután azonban kiér innen, dzsippek újabb hulláma
fog majd ránktámadni.  Innen már csak egy közeli garázsba kell
eljutnunk.

Decoy:
Ezuttal mi magunk leszünk a csalik, hogy eltereljük néhány (tucat)
zsaru figyelmét. Miközben haladunk a garázs felé, ahova a múltkor
kísértük a szállítót,  megfigyelhetjük, hogy a zsaruk már számítanak
ránk úttorlaszokkal, és  felkészült rohamkocsikkal. Ez ne zavarjon
minket, mert amig be nem  szállunk a szállítókocsiba, addig nem is
figyelnek ránk. Miután a volán mögé ültünk, megkezdodik a hajsza.
Innentol nincs más  dolgunk, mint 2 percen át padlóig nyomni a gázt és
elterelni a zsaruk  figyelmét (azaz furikázzunk a városokban, teljesen
mindegy, hogy  merre). Figyeljünk arra hogy nehogy ido elött
felborítsanak és  kigyújtsák a kocsit, mert akkor buktuk a küldetést.
Amerre érdemes  elcsalni a zsarukat:
- Haladjunk a reptér felé, be a kifutópályákhoz, és ott bújócskázzunk
velük a gépek között.
- Menjünk le Cedar Grooves-ba, és keringjünk a lakóházak között.
- A lustábbak beállhatnak a parkolóba a rejtekhelyünknél, de ne
szálljunk ki, mert akkor elkapnak, ha a kocsiban maradunk, akkor nem
tudnak bejutni hozzánk, és a helikopterek elöl is védve vagyunk.
Amint lejárt az ido, lekopik az összes üldözonk, és ezzel be is
fejeztük a küldetést.

Ray:
----
Marked Man:
Ray bajban van, és ezúttal ot kell kisegítenünk. Egy gyors kocsira
mindenképpen szükség lesz, ezért szerezzünk be egy Banshee-t vagy egy
Yakuza Stinger-t. Ha megvan, menjünk a küldetésért. Ray-t a reptérhez
kell elszálítanunk, de mivel a hidat elbarikádozták és nehéz ott
átjutni, ezért használjuk az alagutat. Hajtsunk fel északra a
korházhoz, ott az északi úton le és menjünk végig az alaguton egészen
a  reptéri kijáratig. Parkoljunk le a terminál elött, és integessünk
Ray- nek, miközben eltunik a kapuban. A sikeres szállítmányozás után
Ray-tol kapunk egy kis meglepetést.  Utazzunk vissza Staunton
Island-re es nézzük meg a mélygarázst, amit  megjelölt nekünk. Orültek
használhatják a Metró alagutat is, természetesen kocsival  behajtva,
nem pedig közlekedési eszközként.

Asuka:
------
Bait:
Mivel az elmúlt pár küldetés alkalmával sikerült jól összeszurnünk a
levet a kolumbiaiakkal, ezért bérgyilkosokat küldtek ellenünk, hogy
levadásszanak minket. Oket kell elcsalni egy Pike Creek-i
rakodóterületre, ahol pár Yakuza már várni fog rájuk. 3 kocsi
figyelmét kell majd felkeltenünk úgy, hogy elhajtunk elöttük.  Ha
egyenként csaljuk be oket a csapdába, akkor egyszeru dolgunk lesz.  Ha
egy kocsi mögénkszegodik, akkor amilyen gyorsan csak tudunk,  hajtsunk
a kijelölt helyre, be a rakhely mélyére, a többit a Yakuzák
elintézik. Ha van kedvünk mi is beszállhatunk az irtásba. Ha
mazochisták vagyunk, akkor érjük el, hogy mindhárom kocsi egyszerre
kövessen minket a raktárhoz, és a Yakuzákkal együttes erovel végezzünk
velük.

Espresso 2 Go:
Ez egy eléggé nehéz küldetés, ha felkészeletlenül esünk neki. A 3
szigeten kávésbódéknak álcázott drog elosztó helyeket üzemeltet a
kolumbiai kartel. A mostani küldetésben ezeket kell elintéznünk. A
problémát az jelenti, hogy kezdetben csak 1 bódé látszik, és hogy az
elso bódé felborítása után 8 percünk marad, hogy végezzünk a maradék
nyolccal. Fontos motívum, hogy az óra csak akkor indul el, amikor az
elsovel végeztünk. Ezt kihasználva eloször járjuk végig a három
szigetet annélkül, hogy egyhez is hozzáérnénk, így láthatóvá válik a
radaron mind a kilenc (2 Portland-en, 5 Stauntonon és végül 2
Shoreside  Vale-en) ezzel segítve minket. Ajánlott Portland-en kezdeni
Salvatore törzshelye mellett, majd miután  fellöktük a bódét haladjunk
lefele a dokkok felé, ahol a második  található. Ezekután hajtsunk át
a hidon (ha fordított sorrendben  haladnánk, akkor az alaguton menjünk
át). Stauntonban a parknál van a  legközelebbi, majd a parkolóháznál.
Másik két bódé a toronyházaknál  van. Egy a sziget végében, egy pedig
a templomnál, az ötödik meg  ugyanebben az utcában. Hajtsunk át a
hidon Shoreside Vale-be (reménykedve, hogy a hid le van  eresztve. A
pesszimistábbak ismét használhatják az alagutat). Az elso  bódé a
reptér bejáratától balra van, a lépcson felfele a szökokútnál.  Az
utolsó pedig a Shoreside Vale-i korháznál fent északon. Ha a rombolás
elött körbejártuk a szigeteket, akkor nem lehet  különösebb
problémánk.

S.A.M:
Ismét egy kemény küldetés, amihez sok szerencse kell, hogy elsore
sikerüljön. Nyakunkon lesz a rendorség, a helikopterek, az FBI, és
persze a  kolumbiaiak is. Szerezzünk egy gyors kocsit és menjünk a
sziget déli végébe (a  toronyházakhoz). A sziget nyugati oldalán
fogunk találni egy mólót,  ahol egy rakétaveto, és egy motorcsónak már
várnak ránk. Menjünk a megjelölt bójához, hagyjuk ott a kormányt, és a
csónak  végében állva vegyük elo a rakétavetot, majd várjunk, amíg
megjelenik a  célpontunk, egy kis repülogép. Gyorsnak és pontosnak
kell lennünk,  mivel csak maximum három lövést fogunk tudni leadni. Ha
eltaláltuk,  akkor a gép roncsai közül halásszuk ki a csomagokat.
Ezzel párhuzamosan  meg is jelennek az elso helikopterek, amikkel ne
törodjünk most. Innen  két út áll elöttünk. Az egyik, hogy
visszamegyünk arra a stégre,  ahonnan jöttünk (nyugodtan fussunk ki a
partra a ferde stégen), és egy  gyors kocsival próbáljuk átverekedni
magunkat rendorök, Enforcerek és  az FBI emberein keresztül a
festomuhelyig. A másik hogy kikötünk a kifutópálya végénél (szintén
partra futhatunk a  ferde mólón), azonban itt eloször a kifutópálya
tövénél (ahol a lenti  rakpartról feljuthatunk a kifutópályára) a
kolumbiaiakkal kell  farkasszemet néznünk ... a mesterlövészpuska
távcsövébol (ügyebár van  nálunk ;). Ha végeztünk velük, akkor a
Cartel Cruiserrel künnyu dolgunk  lesz eljutni a Shoreside Vale-i
festomuhelybe (vagy pedig felkapkodni a  cop bribe-okat). Ha leráztuk
a zsarukat menjünk vissza a kiindulási ponthoz, ahol  azonban
meglepetés fog várni.

The Exchange:
És íme, elérkeztünk a végjátékhoz. Maria-t elrabolták, és régi
ellenfelünk Catalina váltságdíjat követel érte. Mindenképpen mentsünk
ez elött a küldetés elött, mert jópárszor újra  kell majd kezdenünk,
azt garantálom. Ha felkészültünk, akkor hajtsunk a Cedar Grove-i
kartell kastélyhoz a  kapu elé. Az átvezeto mozi után ott állunk majd
fegyver nélkül, szóval  amilyen gyorsan csak tudjuk vegyük fel az
elejtett piszotolyt és lojük  le a velünk szemben álló kolumbiait.
Majd rohanjunk a kastély hátának  irányába, azonban a sarkon
forduljunk meg és egy sorozattal lojük le az  elöbb kaparintott
UZI-val a minket követo két másik ort. Vegyük fel az  o fegyvereiket
is, és szedjük le a maradék két teraszon álló ort (ez  nem
létfontosságú, de a lehulló két m-16-os még jól jöhet). Pattanjunk  be
a Cartel Cruiser-be, és hajtsunk ki a kapun. Ismét egy átvezeto  mozi.
Innen két lehetoségünk van attól függoen, hogy hány rejtett  csomagot
szedtünk fel. Ha 60-80 megvan, akkor érdemes elmenni a
rejtekhelyünkhöz és  felszerelkeznünk az ott lévo fegyverekbol. A
leggyorsabban úgy jutunk  le, ha a szerpentin mellett a meredek lejton
leszáguldunk. Ha  szerencsénk van, akkor Witchita Gardens szélén
landolunk a piros  telefonnál (ha felborulnánk szerezzünk másik
kocsit), majd a kis hídon  felfelé a rejtekhelyünknél lyukadunk ki.
Majd a szerpentinen felfele  haladjunk és álljunk le az elso háznál,
melynek kertjén keresztül  vágjunk át a ház háta felé, ahol lopjunk
egy kocsit. Ha kevés csomagunk van akkor viszont hajtsunk fel északra
a kastély  mögött, majd az út végén kanyarodjunk balra. Így a gát
kapujához  jutunk, amit két kolimbiai oriz, akiket terítsünk le.
Kicsivel lejjebb találhatunk egy mesterlövész puskát is. Ha a
rejtekhelyünknél már megvolt a mesterlövész puska akkor könnyu dolgunk
lesz, mert akor nem kell spórolnunk a töltényekkel, máskülönben
célozzunk pontosan minden lövésnél. Intézzük el az összes kolumbiai
gazfickót, akire csak rálátásunk van, majd hatoljunk beljebb óvatosan,
mert pár or még biztos maradt. Oket valami közelharci fegyverrel (UZI,
m-16, ak-47) intézzük el, a nyílt terepen meg azokat, akikre az új
szögbol rálátásunk van. Amikor már a második lépcsonél tartunk,
számítsunk arra, hogy  észrevesznek, és Catalina felszáll a
helikopterrel, illetve egy  teherautóval megindulnak ellenünk. Azonnal
forduljunk meg, és fussunk  fel a lépcson, majd a lépcso tetejérol
robbantsuk fel a teherkocsit  (gránát, m-16, ak-47). A helikopter nagy
ívü köröket fog tenni, és  amikor a közlünkben jár, akkor megkínálnak
egy adag rakétával, ezért  mindenképp figyeljünk, ha erosödik a
rotorhang... Ha elhaladt a helikopter, akkor szaladjunk le a lépcson
és teljes  sebességgel fussunk a raktér végében lévo épülethez.
Készítsük be az  UZI-t, mert a ház tetején lesz még pár kartell-tag,
illetve vigyázzunk,  hogy Maria-t ne lojük le, mert ot is a teton
tartják fogva. Ha végeztünk velük akkor rohanjunk oda a teto végén
lévo rakétavetohöz,  kapjuk fel a vállunkra, és még marad pár
másodpercünk, hogy kilojük a  helikoptert (vigyázzunk, csak 3
lehetoségünk van). Miután a 'kopter füstölve, a gát falába csapódva
felrobban nincs más  dolgunk, mint odasétálni Maria-hoz, és eltünni a
naplementében. Ha valaki azt hinné, hogy ezzel vége és nem jöhet
vissza furikázni, az  téved. A rejtekhelyünk mellett landolunk, és
belevághatunk az esetleg  még be nem fejezett mellék küldetésekbe és
bónusz küldetésekbe.
Egyéb:
Másold át a kedvenc MP3-as zenéidet az "mp3" mappába, ami a
game data-ban van. Indítsd el a játékot, és máris választható a saját
rádióadód MP3 PLAYER néven.
Kocsi tippek:
Stinger:
A legtöbbet a 2. szigeten a 3. sziget felé vezeto úton találhatok, ami
a le-felnyíló hidat jelenti! De megtalálható még a 3. szigeten
számtalan helyen!

Maffia Sentinel:
Salvatore-nél mindig van ketto kéznél...

Yakuza Stinger:
"Asuka és Kenji törzshelyénél mindig újrateremtodnek!"

Infernus:
Ha be van írva a chittychittybb cheat akkor ez a kocsi repül a
legmagasabbra, mivel könnyu.

Cheetah

Banshee:
Nagyon gyors kocsi, de nagyon farol a kanyarban.

Cop car, FBI car:
Nagyon gyors kocsik, de szerintem nagyon jó ötlet volt, hogy a
készítok beleraktak egy olyat a játékba, hogy ha a sziréna be van
kapcsolva, akkor utat engednek a kocsik ennek a 2 kocsinak; ne
tévesszen meg senkit, hogy az FBI car ugy néz ki, mint a Kuruma, csak
ez sokkal gyorsabb :P)
Fegyverek:
Ököl: "Alapfegyver". Futás közben is használható. 1-2 ütés
kiterít egy embert, tovább ütve meg is lehet ölni.

Baseball üto: 1. pályán a save háznál van. Csak helyben állva
használható. Kicsi hatótávolságu, nagy ereju.

Pisztoly: Futás közben használható. 12 loszer/tár. Gyenge sebzés,
közepes hatótávolság, közepes lövégi sebesség.

Uzi: Az elso komolyabb fegyver. 25 loszer/tár, futás közben is
használható + autókból kinézve is használható! Gyors lövési sebesség,
gyenge sebzés, közepes hatótávolság.

Shotgun: Csak helyben állva használható, kicsi hatótávolság, nagy
szórás, lassú újratöltés. Nagy sebzés.

AK-47: Csak helyben állva használható, nagy sebzés, 30 loszer/tár,
lassú lövés, közepes hatótávolság.

M16: Az egyik legjobb fegyver szerintem. 60 löszer/tár, gyors lövési
sebesség, eros sebzés, zoom-nak köszönhetoen nagy hatótávolság. Csak
helyben használható.

Sniper rifle: Távcsöves fegyver :) Jól zoomolható --> nagy
hatótávolság, lassú újratöltés, nagy sebzés.

Rakéta veto: Csak helyben használható. Használni, csak a zoomolás
közben lehet. Nagy hatótávolságú nagy sebzésu, lassan tölto fegyver.
Nem lehet vele ugrani.

Lángszóró: 50 /tár. Kicsi hatótávolságú, nagy sebzésú fegyver. Csak
helyben állva használható.

Gránát: A dobálható dolgok egyike :) Kicsi-közepes hatótávolság (attól
függ milyen mesze megy, meddig nyomod a tuz gombot). Nagy sebzésu.
Helybol lehet csak dobni.

Molotov coctail: A másik dobálható. távolsága ua. mint a gránáté, de
nagyobb helyen pusztít és tovább. Helybol lehet csak eldobni.

Detonátor: Bizonyos küldetéseknél lehet használni. Egy elhelyezett
bombát hoz muködésbe.